Niyə vebsayt?

Niyə vebsayt?

2021-08-05 10:55:07

Bu gün geniş istifadə olunan ən təsirli paylaşım və ünsiyyət vasitəsi olan internet artıq dünyaya açılan bir pəncərədir. İnternet dünyasında veb saytlar şirkətlərin vizitkartına çevrilmişdir. Brendləşmə istiqamətində atılacaq ən vacib addımlardan ən qabaqcılıda elə veb saytdır. Müasir dövrdə bazarda yeri olan və nüfuzu olan hər bir şirkətin veb saytı var. İnternetdə bir yerə sahib olmaq istəyirsinizsə, bir veb saytınızın olmasını unutmayın! Bu gün bir çox korporativ şirkət veb saytları sayəsində müştəri portfelini genişləndirir və internet reklamları sayəsində insanlara daha təsirli və daha ucuz qiymətə çatır. Kim olduğunuzu, xidmətlərinizi və müştəri potensialınıza cavab verəcəyiniz veb saytınızın dizaynı satışlarınız üçün çox vacibdir. Şirkətinizdən xəbəri olmayan bir insan sizi saytınızın dizaynına görə şərh edəcəkdir. İnternette kimsə kim olduğunuzu bilmir, peşəkar bir veb sayt sizi özünüzdən daha böyük göstərə bilər və ya zəif dizayn sizi daha kiçik və qeyri-peşəkar göstərə bilər. Şirkətinizin kimliyi üçün veb saytınızın dizaynı və proqram infrastrukturu yaxşı olmalıdır. Azərbaycanda və dünyada internet istifadəsi böyük bir artımdadır. Bu istifadə artımının gündən-günə artması veb saytların dəyərlərini artırmaqla yanaşı, bu işin nə qədər vacib olduğunu dərk edən müəyyən bir viziona sahib institusional şirkətlər tərəfindən fəal şəkildə yaradılmasına səbəb oldu. Bu, sektordakı digər şirkətlərin mövcud veb saytlarına göstərməli olduqları diqqəti iki qat artırdı. İnternet istifadəçiləri, müştərilərin internetdən aktiv şəkildə istifadə etdikləri və demək olar ki, hər sektorda korporativ mübarizənin getdiyi müasir dünyada araşdırdıqları şirkətlərin veb saytlarını müqayisə etmək fürsətinə sahibdirlər. Bu vəziyyəti bir fürsət kimi qiymətləndirən müəyyən bir viziona sahib şirkətlər, dizayn etdikləri korporativ veb saytları ilə markalarını ən yaxşı şəkildə birbaşa internet üzərindən müştərilərinə təqdim etmə fürsəti əldə edirlər.
Məsələni ümumiləşdirilməsi olsaq veb sayt yaratmaq üçün 4 səbəb göstərə bilərik:

  1. Görünən olmaq
    İnsanlar saytınızı ziyarət etdikdə onu təşkilatınızın bir əksi olaraq görür. Korporativ veb saytınız peşəkar görünürsə və faydalı məlumatlar yüklənirsə, oxucular qarşısında bir brend görəcəklər. Veb sayt məhsul və ya xidmətinizi vurğulamalı, mütəşəkkil və tutarlı olmalıdır.
  2. Etibarlı olmaq
    Son araşdırmalar istehlakçıların bir veb saytı olan şirkətə daha çox güvəndiyini etibar etdiyini aşkar etmişdir. Bir sözlə, korporativ veb sayt ziyarətçiləriniz üçün vitrin rolunu oynayır.
  3. Reklam
    Bir veb saytın olması, işinizi onlayn satışa çıxarmağa imkan verir. İşinizi tanıtmaq və bazara çıxarmaq üçün istifadə edə biləcəyiniz bir çox marketinq strategiyası var. Ən son veb sayt sayəsində reklamlar üçün lazımsız və böyük büdcələr ayırmaq məcburiyyətində deyilsiniz və qənaətcil bir şəkildə onlayn məlumatlılığınızı artıra bilərsiniz.
  4. Mövcud və ya potensial müştərilərlə qarşılıqlı əlaqə
    Mövcud və ya potensial müştərinizlə veb saytınızla əlaqə qurmaq olduqca asandır. Elektron poçtdan, əlaqə formalarından və sosial media kanallarından istifadə edərək müştərilərinizlə danışa və yeni məhsul və xidmətlərinizlə bağlı rəy ala bilərsiniz.